úterý, prosince 05, 2006

Výlet do Prahy za tukanem

Ahoj, v sobotu ráno se původně mělo jet na dětský turnaj do Prahy, ale protože holky nakonec jet nemohly, vyrazili jsem já, Luboš a Lenka. Přišel jsem na 8 hodinu ke Kavalířům. Pak jsem došli ke garáži, vytlačili auto, Luboš doběhl pro klíče od auta a jeli jsme do Prahy na návštěvu tukana. Sešli jsme se na Florenci u Meka. Každý jsme čekali u jiného vchodu. Lenka s Lubošem po krátkém povídání šli na špacír po Praze a my s tukanem do blízké restaurace. Nejdříve jsme si přehráli partii Willzhanga s Rolnem. Pak jsem si zahráli jednu partii s H3, zkusili těžké joseki (oba jsme ho neznali :) ). Pak jsme šli vystřídat restauraci, neboť se tam dost hulilo. Náhodou jsme narazili v Albiu na Lenku a Luboše. Zahráli jsme ještě s tukanem, tentokrát mě porazil, poté co mi zničil skupinu. Luboš s tukanem hráli s H5, tukan vyhrál o 10. My jsme s Lenkou hráli s H9. Pak jsme dali rengo. Já s Lenkou proti tukan-Luboš. Dali nám dva kameny. Dobře jsme se celou partii drželi, nakonec jsme však vzdali. :) Bylo to fajn. A to už byl večer, a jeli jsme dom. Zdraví tukana do Prahy a díky všem za hezký výlet. Ahoj Aleš ps. mrkněte se do fotogalerie klubu, najdete tam více fotek, které nafotil tukan.



Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...