pátek, srpna 24, 2007

Tento týden jsme se v čajovně sešli dokonce dvakrát

V úterý jsme odehráli:
Luboš (b) vs. Honza (č) s H9 (b o 50 - docela mě to bavilo, takové útočení bez přílišné opatrnosti a nutil jsem Honzu hrát skoro samé vynucené tahy - tak nějak mě vždycky mačkal Aleš, když jsme hráli s handicapy),
Honza (b) vs. Lenka s H1 (č o 2,5 - kdyby byla rovná, tak by o ty 3 body vyhrál Honza),
a pak rovnou Honza (b) vs. Lenka (č o hodně - bílý si nechal zajmout příliš velkou skupinu),
Peta (b) vs. Honza s H9 (b o 20 - bílý předvedl příšernou chybu na začátku, kterou jakoby zvětšil handicap o dalších pár kamenů, ale pak začal drtivě útočit a dohnal a předehnal).
Luboš (b) vs. Peta (b o 3,5 - uff, to byla mela, na začátku jsme si oba vytvořili mnoho slabých skupinek a pak je zachraňovali, kupodivu žádná neumřela a připočítání jsem měl štěstí, že jsem si připočítal komi, bez něj by to dopadlo opačně).
Ve čtvrtek jsme nejprve rozehráli Luboš vs. Honza s H9, kde se černému podařilo propojit skupinky a bílý na tom nebyl nejlépe, ale ani nějak moc špatně, ono by se tam něco časem podařilo. Ale přišla Lenička, tak jsme to nedohráli a radši si Lenička s Honzou zahráli dvě rovné hry, které se lišily jako noc a den, přesněji řečeno bílé kameny byly včera nějak očarované (vždyť i mě se s nimi předtím v tom H9 začátek úplně nepovedl) a tak v obou patiích dominovaly černé a to o hodně. V první je měla Lenička a vyhrála o 30, ve druhé je měl Honza a vyhrál asi o 80, přičemž v obou partiích bylo už od střední víceméně patrné, jak to dopadne.
Přišel také Michal, ale akorát se pochlubil, že hraje s počítačem (trénuje, gnugo porazí o 60, což je pro mě nepochopitelné, když já něco takového neumím), ale naživo ukázat svoji formu nechtěl. Až se odváží vstoupit do arény a utkat se s někým, uvidíme jak se vylepšil. Taky uvažuje o turnaji Brně, ale že se rozhodne až dneska v průběhu dne. My s Leničkou jsme se domluvili, že teda pojedeme, tak nás dneska přihlásím.
Tak ahoj, Luboš

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, tak přeju hezkej turnaj a díky za zprávy. Je to drama ty schůzky klubový - záznamy schůzek velmi kvalitní a podrobné :). Super. Já hrál Go včera s fajterem a se Santiagem. ahoj Aleš

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...