středa, září 17, 2008

a najednou začala zima

Minulý týden bylo hezké počasí, teplo, sluníčko svítilo a my se v úterý sešli v čajovně v hojném počtu: Milan, Honza, Peta, Lenička, já a host Petr Jecha. Když jsem přišel, měli už Honza rozehráno s Petrem J. H4 a Honza zvítězil. Lenička chtěla hrát s Milanem a já pak zahrál H3 s Honzou, kde se mi kupodivu podařilo zredukovat černá území a vyhrát. Pak přišel Peta a hrál s Honzou i Milanem, ale už si nějak nepamatuju výsledky, ani jestli jsem se i já zapojil jinak než komentováním.
Ve čtvrtek jsem byl pracovně mimo, Lenička se podívala do čajovny a zjistila, že tam nikdo nebyl, takže šla domů. V pátek jsem si zahrál s kolegou z práce Romanem, nechtěl handicapy a tak mu toho hodně umřelo a ani jeho šachové ELO kolem 2 tisíc mu nebylo nic platné, ještě mu go není vlastní a hluboký propočet bez představivosti a zkušeností nefunguje. Ale stačí párkrát zajít a zahrát a určitě by byl těžkým soupeřem.
Včera bylo zima a občas pršelo, po sluníčku ani vidu, hrůza děs počasí. Já jsem přišel pozdě a s párem piv v sobě a Honza už hrál s Davidem takovou klidnější rovnou hru bez prudkých bojů, kde měl samozřejmě Honza větší území. Lenička přihlížela a pak hrála s Honzou rovnou hru, kterou s černými kameny po několika neúspěšných bojích střední hry vzdala, ačkoli zpočátku na tom byla určitě lépe. Pak přišel Peta a zahrál s Honzou, který v koncovce hodně nepozorně ztratil vyrovnanou hru. Pak jsem hrál s Petou já dvě podobné hry, kdy Peta utekl a zabil moji obkličující skupinku. V první hře jsem vzdal, ve druhé jsem měl šanci ještě něco tvořit na druhé půlce a tam se mi zabití povedlo a vypadalo to vyrovnaně, pak jsem něco získal v koncovce, a protože nás už vyhazovali, tak jsme výsledek jenom odhadli, že to vypadalo spíš pro Luboška. Pro doplnění naší statistiky s Petou - tentokrát vyhrávaly černé kameny.
Lenička mezitím hrála s Davidem.
No a to je všechno. Ostatní jsem informoval o turnaji v Praze, ale nevypadá to, že by někdo chtěl jet. Honza se vymlouvá, že bude chodit do práce a já nevím, jestli se mi podaří opravit kolo, tak asi radši pojedu na závody na kole.
Zítra se snad uvidíme. Zatím ahoj. Luboš

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...