čtvrtek, března 16, 2006

Už bude jaro

Ahoj, tak jsme se sešli - já, Vláďa, Petr a kamarád Honza. Nejdřív jsem hrál s Vláďou spoustu malých partií na 9x9, se třema kamenama mě hodně porážel; i se dvouma :). Pak jsme přešli do kavárny Evropa a tam jsme si spolu zahráli tři velký bleskovky s kamenama. Petr si zahrál s Honzou s 9 kamenama. Pak jsem začal hrát s Honzou malý 9x9 a pak piškvorky. Vláďa s Petrem sehráli 4-5 rychlejších her, velmi zajímavých. Trochu se to protáhlo a bylo to fajn. Ahoj.
ps. dnes vyrážím s dětmi z kroužku na jejich první turnaj do Nového Boru. Držím palce všem :).

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...