středa, srpna 09, 2006

Islandský Go Klub

Ahoj, o prázdninách jsem navštívil Go Klub na Islandu. Schází se tam většinou tak tři, čtyři lidé. Nejsilnějším hráčem je Haldor (přezdívka Zark na kgs, 2 kyu). Rovnou partii jsem hrál proti dalšímu členu, který se jmenuje Ragnar. S dalšími dvěma členy jsem nestihl sehrát partii, neboť přišli jen jednou.
Se Zarkem jsme sehráli docela dost partií, většinou s 4 nebo 3 nebo 2 kameny handikepovými. Některé jsem vyhrál, některé prohrál.
Jednou večer jsme hráli v kavárně Hresso. Je to výborná kavárna v Reykjavíku. Byli jsme uprostřed partie, když k nám přišel Japonec a začal se dívat. Pozvali jsme ho ke stolu, aby si přisedl. Dozvěděli jsme se, že se jmenuje Naoki a že je to 7 amatérský dan v Japonsku. Dohráli jsme se Zarkem partii a pak si Naoki zahrál proti Zarkovi s 5 kameny. Naoki byl strašlivě silný :). Byl to moc fajn je sledovat. A zde je fotografie.



Přeji Vám všem hezké prázdniny. Ahoj Aleš

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...