středa, října 11, 2006

Luboš píše z čajovny

Když jsem po šesté hodině přišel do čajovny, tak mi pan čajovník
>oznámil,
že Aleš tu byl okolo poledne, ale simuluje nějakou nemoc a večer nedorazí.
S Péťou jsme si chvilku nějak nebrali telefon, ale nakonec jsme se domluvili, že přijde klasicky na osmou, což ale za pár minut SMS zprávou po rodinné poradě zrušil. Tou dobou jsme již měli s Leničkou objednán čaj, takže jsme se rozhodli, že zůstaneme a zahrajeme si. Knihovnička je přestěhována, nyní leží hrací souprava na zemi ve spodu knihovničky vedle záchodů a byla trochu zaprášená. Ale oklepal jsem goban a dali jsme se do hraní. První hra byla s H5, Lenička mě chtěla porazit takový způsobem, že mi pobere všechny kameny a na budování území a bránění vlastních skupin moc nereflektovala. Jenomže mě se podařilo zachránit své kameny a pobral jsem většinu černých, takže bylo záhy rozhodnuto. Druhou hru (také H5) hrála Lenička uvážlivěji, lépe zajišťovala území, přesto jsem nakonec měl
56,5 bodu více. Třetí hra byla H7 a Lenička se vrátila k taktice z první hry, vytvořila si mnoho slabých skupinek o 1 či žádném oku a opět to s černými špatně dopadlo. Doufám, že jí to nevezme chuť a ještě si někdy zahraje. S Alešem hrává vyrovnanější partie a víc jí ta hra baví než se mnou. L.
(Byl jsem doma a na kgs jsme s loski sehráli moc fajn partie, ahoj všem. Aleš)

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...