středa, ledna 17, 2007

Po novém roce

Ahoj :),
 po novém roce jsme se už pár krát sešli, ale nějak jsem polevil v psaní zpráv, tak to se omlouvám. Jindra z Jeseníku již dokončil studium v Pardubicích, takže nyní již nechodí. Příští rok se snad přihlásí na pokračování. Držím palce. Bylo fajn tady mít tak silného hráče. Všichni jsme se hodně zlepšili, díky Ti :).

Včera jsme byli já, Luboš, Peta, Lenka a Michal. Hráli jsme pěkné napínavé hry. Luboš (b) - Michal (č) H9 - bílý + 14 (nevím přesně). Já hrál s Lubošem a Petou s H8 - v pohodě mě  porazili. S Lenkou jsme pak hráli rengo proti Lubošovi a Petovi - rovná partie. Skončila vítězstvím kluků o půl bodu. Myslím, že to je dobrý výsledek pro obě strany.

Tak se mějte pěkně a přijďte zas :) Aleš

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...