pátek, prosince 14, 2007

Za hvězdu měsíce prosince vyhlašujeme Milana

S blížícími se Vánocemi klesá docházka na schůzky klubu.
Minulý týdne jsme se sešli pouze v úterý s Milanem a zahráli H3. Ve čtvrtek jsme já i Peta měli firemní akce, takže nic.
Tento týden v úterý jsme se sešli já, Milan a později i Peta a z toho, co se stalo, jsem byl docela v šoku. Milan si postavil pouze 2 handicapy, tak jsem si myslel, že nějak přehání, když mě snad ještě ani s H3 neporazil, ale ouha; v první hře mi umrtvil skupinku v rohu a vzdal jsem; druhá už byla vyrovnanější, ale přesto Milan vyhrál asi o 20. Asi se začínají naplňovat Alešovy prognózy, že „tenhle kluk nás za chvíli bude porážet všechny“ – to myslel i sebe, a už je to tady, naší (mojí a Petovu) úroveň za chvilku přeskočí a půjde po Alešovi. S Petou si pak Milan zahrál rovnou, ale to si Peta pohlídal a vyhrál asi o 50. Nakonec jsem si zahrál já s Petou, měl jsem bílé, takže jsem dle tradice vyhrál, tentokrát asi o 20.
Ve čtvrtek už všichni mysleli spíše na dárky pod stromeček, takže jsme se nesešli.
Ale je třeba poznamenat ještě dvě věci:
Ve středu se Milan s Petou sešli u oběda a Peta večer psal na KGS, že snad Milan vyhrál v rovné; no, bylo to okolo půlnoci, kdo ví, co všechno už Peta vypil a jak se mu klepaly ruce nad klávesnicí, ale jestli je to pravda, tak to teda už jsou věci.
Lenička v úterý navštívila brněnskou Chajovnu a zahrála si dvakrát H9 s tamními borci Na schůzkách mají mnohem vyšší účast a taky o hodně kvalitnější hráče. První hru prohrála s 8k hráčem českého ratingu a druhou nedohrála s 1k (otcem danového hráče), prohlásili to nerozhodně (i to tak prý vypadalo) a musela na vlak. Když jsem se to včera večer dozvídal, s hráči jaké úrovně hrála, tak jsem nevěřil svým uším. Další podrobnosti můžete najít na http://lenicky-zahradka.blog.cz/0712/navsteva-u-brnenskych-goistu.
To jsem zvědav, jak se budeme scházet do konce roku, protože teď je každý hodně zaneprázdněný.
Luboš

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...