čtvrtek, dubna 17, 2008

dubnové schůzky

Minulý týden v úterý jsme měli další nečekanou návštěvu, přijel pan Jecha z Jaroměře. Zahrál si s Milanem, který si ovšem nehrál na uctivého hostitele a porazil jej.
Na druhém gobanu jsem ten večer dostával tvrdé porážky od Honzy. Nejdřív dvakrát s H5, pak i jednou s H2 a až v poslední hře opět s H2 jsem konečně vyhrál. Ten chlapec se nám nějak zlepšuje.
Ve čtvrtek jsme se sešli ve třech, nejdřív jsem opět zahrál s Honzou a tentokrát jsem při H2 uspěl. Pak si hrála Lenička s Honzou a Honza v obou partiích s přehledem zvítězil. Nakonec jsme hráli polorengo L+L vs. Honza a podařilo se nám zabít mu skupinu a Honza vzdal.
Tento týden v úterý jsme opět byli tři. Nejdřív jsme hráli s Milanem, nepodařilo se mu ožít v mém moju a nebylo třeba počítat. Pak přišel Peta a zahrál s Milanem - vyhrál Milan. Pak šel Milan domů a tak jsme hráli s Petou, byla to hra , kde jsme oba dost zmatkovali a vedení se přelévalo ze strany na stranu a měl jsem štěstí, že na konci bylo na mojí. Pak jsme vyzkoušeli rychle ještě jednu, ale už bylo moc hodin, tak jsme to nedohráli.
Ve čtvrtek jsme se nesešli.
Ahoj Luboš

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...