středa, července 04, 2007

úterý ve francouzké a v čajovně

Včera se nejprve sešli Michal s Alešem ve francouzké hospodě, kde zahráli dvě hry s H9, obě vyhrál bílý asi o 30 bodů a ještě stačili propagovat go u slečen od vedlejšího stolu. Pak jsme přili já a Lenička a zahráli jsme si tradiční rengo Luboš+Michal (č.) vs. Aleš+Lenka(b), celkem tradičně nás hrozně drtili, ale po fatální chybě v koncovce vyhráli černí vzdáním. Pak přišel i Peta a přemístili jsme se do čajovny. Michal si odskočil do práce a už se ke hraní nedostal, spíše ho lákaly ty známé z hospody, které se z ní přesunuly do letního kina, kam i on poté také zamířil. No, uvidíme kolik nových členek klubu příště přiláká. Aleš si s Petou dali bleskovku s H5, která skončila vzdáním černého. Pak hrál Aleš dvě instruktážní partie na fuseki s Leničkou, po nich se na něco vymluvil a také zmizel ... že prý je něco v televizi, ale jestli si nevymýšlel, a pak už jsme tam zbyli jenom ženatí (vdaní). Tou dobou už mě Peta porazil s černými kameny o 10 a pak jsem mu vzdal další hru, když jsem měl černé já - doufejme, že mě poslední dobou poráží z toho důvodu, že se hrozně zlepšil a ne, že já hraju takovou tužku; vzhledem k tomu, že se za týden chystá na pardubický turnaj, bylo by to dobré znamení. Aleš turnaj hrát nebude a já jsem stále na pochybách a pohled na listinu přihlášených mě od účasti spíše odrazuje. Pak již byl čas k odchodu domů.

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...