pondělí, července 16, 2007

čtvrtek až sobota

Nějak nestíhám popsat všechny aktivity, tak alespoň dodatečně. Ve čtvrtek jsme se pozdě večer sešli ve francouzké vínové hospůdce a zahráli 2 hry Luboš vs. Peta 1:1 (první hřa byla hodně vyrovnaná a bojovná, měl jsem štěstí a vyhrál s bílými o 3 body; druhá hra byla méně zajímavá, kupodivu jsem docela o hodně vedl, ale ke konci Peta zkusil ze zoufalství oživit svoji mrtvou skupinu a já to pokazil tak důkladně, že nejenže ožil, ale ještě mi přitom vzal moji skupinku v rohu, takže o 30 vyhrál) a jednu hru Michal (č) vs. Lenka (b): č vzdáním, kde taky Lenička suveréně vedla a pak to ke konci totálně zkazila. V pátek přijel Jindra s Evičkou a Mikulášem na turnaj a ubytovali se v našem pokoji pro hosty. S Leničkou jsme se na ně byli podívat v ideonu a děti se statečně potýkaly s ukrajinskou převahou na turnaji (přijelo asi 40 hráčů, převážně dětí z Ukrajiny). Jindrovi se na turnaji moc nedařilo, ale zato důkladně ukojil svoji touhu navštívit čajovnu (u nich v Jeseníku prý takovou atrakci nemají), takže jsme tam s nimi byli v pátek i v sobotu večer. Hráli jsme tam různé hry i go. V rovné hře jsem porazil Evičku i Mikuláše, takže bych na turnaji mezi ukrajinci asi taky docela zabodoval, ale to jsou dohady - škoda, že je tento turnaj pro mě časově ne moc vhodný. Lenička porazila Evičku, takže se potvrzuje její zlepšení.

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...