čtvrtek, března 06, 2008

Březen, do čajovny vlezem

Minulý týden v úterý jsme se sešli jenom s Milanem. Já byl po relativně úspěšném turnaji nějaký příliš sebevědomý a tak mě Milan (s černými kameny) v první hře potrestal a vzdal jsem, takže má můj první skalp (přeneseně řečeno, můj fyzický skalp by mezi indiány moc ceněný nebyl, že?). Ve druhé hře (černé já) už jsem si to nějak pohlídal a oplatil mu to.
Ve čtvrtek jsme se sešli ve větším počtu, ale nikdo nevzal další goban, takže si nejdřív zahrál Milan vs. Lenička s H5 - b+0,5 (Lenička to sice chtěla vzdát, když prohrála nějaký lokální boj, ale přesvědčili jsme jí, že má hodně území jinde a nakonec jí to nevyšlo jenom o jeden bodík). A pak jsme si zahráli rengo Milan+Honza (b) vs. Lenička+Luboš - b+9,5 (docela vyrovnané a legrace pro nás, ale chlapci svoji spolupráci psychicky špatně snášeli - Milan se často chytal za hlavu a nadával po Honzových tazích, o trochu méně často i naopak).
V úterý tento týden jsme nejdříve zase zahráli Luboš (b) vs. Milan - b alespoň o 20. A pak přišel Peta a s bílými zahrál s Milanem tři hry. V první se bílému totiž moc nevedlo a když si zahrál moc hezký tah, kterým si ukázkově zabil asi 5 kamenů uprostřed (ale docela důležitých), tak vzdal. Ve druhé to chtěl bílý odčinit, ale hned zpočátku udělal invazi do zárodku černého moya, a po lítém boji neožil, tak zase vzdal. Ve třetí hře to s bílým vypadalo dobře, ale úplně nakonec nezabil černého invazi do rohu svého území a prohrál asi o 10. Já jsem jejich partie pozoroval, bavil se a občas okomentoval.
Ve čtvrtek jsme se nesešli, protože všichni byli pracovně (Milan a Honza) či rodinně (Peta) vytíženi.
Ahoj Luboš

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...