pondělí, února 25, 2008

Blansko 2008

Po roce jsme opět vyrazili na turnaj do Blanska. Letos je Aleš dlouhodobě mimo (fyzicky, nebo i ?? – no nic, drž se tématu ať to není tak dlouhé), tak jsme museli tým skládat jinak. Tukana jsem na KGS viděl až minulou neděli večer a hned jsem mu psal, že musí reprezentovat, ale ouha, byl již zlanařený Darigazem; to je problém - Peta nedostane vycházku, Milan koncertuje, jenom Honza (sice bral antibiotika, ale co je to na profesionálního zdravotníka, že?) se už měsíc těšil, že se konečně podívá na turnaj, tak to jsme s Leničkou jenom tři. Lenička už byla u Brna celý týden, takže jsme v pátek večer vyrazili s Honzou naším neluxusním vozem a po osmé hodině jsem jej vyložil na místě a zúkoloval jsem ho, že musí přes noc někoho sehnat do družstva - sehnal svého bratra, pro kterého to byl také první turnaj.
V sobotu ráno jsme mohli hrdě nahlásit Pardubický tým do soutěže. Žádné velké ambice jsme si nedělali, ale nakonec skutečnost přesáhla naše očekávání. Lenička i Honza vyhráli čtyřikrát, já třikrát a Marek jednou, čímž jsme dosáhli 12 bodů, které loni stačily na 1-5 místo (loni jsme měli 11), letos na 1-3 místo. Jenomže letos se nelosovalo, ale jako pomocné kriterium dali součet MM koeficientů členů a v tom jsme absolutně nemohli konkurovat. Vyhráli stejně jako loni chajovňáci (s naším hostujícím Tukanem). Takže nám první cena - velká ozdobná láhev vína - zase utekla o jednu výhru (loni by Lenička určitě vyhrála losování). Škoda, s Pivickem v týmu by to bylo drtivé vítězství.
Tak to bychom měli Blanenskou specialitu (týmovou soutěž) a nyní trochu k jednotlivcům. Musíme pochválit Leničku i Honzu, kteří dostali cenu za své 4 výhry. Lenička prohrála pouze s jedním soupeřem, který na svém prvním turnaji vyhrál všech 5. Honza projel suverénně prvním dnem, ale v neděli narazil na pána 18k a klopýtnul, v posledním kole ale už opět zaskóroval. Jeho bratr Marek nemá takovou herní praxi, takže se neodpoutal z posledních hracích stolů, ale svým jediným vítězstvím odsoudil k nule svého soupeře (konec té hry jsme sledovali, protože neměli hodiny a tak na posledním gobanu v tom kole zcela nezvykle hráli snad déle než na prvním).
Sebe jsem sledoval trochu více, takže mohu napsat něco podrobnějšího. Do turnaje jsem šel s 15k, což sice není moc, ale když jsem viděl své nejbližší soupeře, tak bylo docela strašidelné, lidi okolo i za mnou měli KGS ratingy okolo 4 a 5 kyu, takže jsem si se svou šestkou nemohl dělat moc velké ambice. Ale v prvním kole jsem nějak vyhrál první boj, uklidnil se a vyrovnanou hru o pár bodů vyhrál (nick soupeře a sílu jsem neznal). Pak jsem prohrál s Mysterio (5k), vyhrál nad Haloran (6k – to byla klika, na začátku jsem vyhrál boj a hodně posílil pozici, soupeř pak hrál hrozně riskantně a o tu jednu svobodičku, jeden tah, mu to pokaždé nevycházelo), prohrál s Sheeryjay (4k) a vyhrál nad Ceenan (9k). Takže jsem si v podstatě odehrál svoje.
Letošní Blansko tedy v podstatě dopadlo úplně stejně jako loni - dva členové družstva mají ceny za 4 výhry a soutěž družstev nám utekla o 1 výhru. Takže úspěch, jenom ta třešnička na dortu chyběla (ehm, tedy flaška a dort nechceme).
Luboš

Dodatek: Lenička si popsala turnaj na svůj blog http://lenicky-zahradka.blog.cz/0802/go-turnaj-blansko-2008

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...