pátek, října 12, 2007

týden remíz

Ačkoli mě ani po třech týdnech stále nechce definitivně opustit nachlazení, na večerní go zajdu a tak jsme se sešli v úterý s Milanem a ve čtvrtek s Petou.
První hru s Milanem s H4 se mi povedlo zabít až moc černých skupinek, ale v následující s H5 jsem už takové štěstí neměl, naopak mi on dokázal rozdělit zárodek velkého bílého území, kdy jsem sice oči pro obě části našel, ale ztráta to byla velká a černý vyhrál asi o 12, takže se příště vrátíme ke čtyřem handicapům.
S petou to byly velmi divoké hry, kde mnoho skupinek po gobanu toužebně hledá oči. V první hře s bílými se mi povedlo zničit jednu z velkých černých skupinek a černý vzdal. Ve druhé hře s černými opět zahynula jedna velká černá skupinka, takže tím bylo také rozhodnuto. S Petou jsme se včera vrátili k našim poměrně obvyklým výsledkům, kdy vyhrávají bílé kameny a naše minisouboje končí 1:1.
Abych nezapomněl, je třeba na našem webu pochválit Tukana za jeho vynikající výsledky na turnaji PGEC v Bratislavě, kde získal 5 bodů ze 6 her.
Tak ahoj do příště, Luboš

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...