pátek, října 19, 2007

V úterý jsme se zase sešli na pánské jízdě v čajovně

Přišel jsem sice trochu později, ale Milan s Honzou teprve začínali, takže jsem se ještě vmísil, abychom si radši dali rovnou než handicapovou hru a zahráli jsme poloviční rengo Milan (b) vs. Honza+Luboš (č) - č +20, Milan nám nechal příliš velké moyo, pak se tam sice snažil ožít, ale povedlo se mu to po chybě černých jenom částečně (určitou část dokázal spojit se svou skupinou, ale základ jsme ubránili).
Mezitím přišel Peta a hrozně kibicoval, aby nám pomohl hru ukončit, ale možná to bylo spíše kontraproduktivní, protože po jeho hláškách, že vidí možnosti pro bílého se Milan vždycky dlouze zamyslel :-)).
Pak chlapci hráli Milan vs. Honza s H4, kde bílý zajmul velkou skupinu a vyhrál asi o 90.
A my s Petou jsme hráli dvě hry, kde zase tradičně obě hry vyhrál bílý. V první je měl Peta a od začátku měl nějak víc a hrozně mě tlačil, no a když jsem ve střední hře trapně přehlídnul odstřihnutí asi deseti svých kamenů, tak to byl jasný signál ke vzdání. Ve druhé jsem měl výhodu bílých kamenů já a tak jsem se od začátku mohl bavit chybami černého, něco jsem zajal a vybudoval větší území a stačilo to na pohodovou výhru asi o 30.
Myslím, že pro příště bychom měli hrát s jinou soupravou, nechce se mi to hledat, ale za posledních 20 večerů hraní s Petou jsme snad minimálně 15 krát skončili remízou, kdy si oba vyhrajeme s bílými. Pravděpodobně s nimi někdo musel provádět nějaký magický rituál, jinak to snad není možné vysvětlit.
Milan povídal, že na KGS chatoval s nějakým hráčem z Pardubic a přesvědčoval ho, aby si někdy přišel zahrát. Pán si prý myslí, že jsme nějaká skupinka rozjívené mládeže a že by se k nám nehodil. Ha ha ha, pár studentů tu sice máme, ale třeba já nebo Peta jsme už usedlí, ženatí, skoro bezvlasí ... psychicky možná na úrovni batolete, ale fyzicky je to už horší :-))).
Ve čtvrtek jeli Milan a Peta na výlet do hlavního města, já se stále nemůžu zbavit nemoci, Honza se neozval, takže jsme se nesešli.
Tak příště Luboš

Žádné komentáře:

5th World Collegiate Weichi(Go) Championship 2018

Ahoj, od 9.7. do 15.7. jsem se společně s Petrem Střelcem a Janem Vráblíkem, oba z Prahy, zúčastnil studentského turnaje v Cambridge, kter...